عبادی سئو | آموزش سئو || آموزش سئو وب سایت

وبلاگ در زمینه آموزش سئو و ارائه خدمات سئو فعالیت دارد

عبادی سئو | آموزش سئو || آموزش سئو وب سایت

وبلاگ در زمینه آموزش سئو و ارائه خدمات سئو فعالیت دارد

کسبو کار اینترنتی چیست؟ , سئو چیست و از کجا اومده؟

 

کسبو کار اینترنتی چیست؟

به طور خلاصه و جامع به کاری که در فضای مجازی باعث کسب درآمد بشه رو کسبو کار اینترنتی میگویند که روش های خاص و منحصر به فردی دارد.

شما باید در ابتدا برای راه اندازی کسب و کار خود 4 مرحله اساسی رو در نظر داشته باشید و انجام داده باشید.

تعیین هدف مورد نظر

کشف مهارت و حرفه خود

تعداد رقیب در حوزه کاری شما

قابلیت درآمدزایی در چه مدت زمانی

 

تعیین هدف مورد نظر : شما باید به صورت خوانا و شفاف نقشه راه خود را بچینید و برنامه ریزی کنید تا بدانید چه محصولات یا خدماتی را باید به مشتری ارائه دهید تا از آن سود مورد نظر را ببرید و باعث فروش شما شود.

 

کشف مهارت و حرفه خود: در گام بعد باید بنویسید که نسبت به شغلی که راه اندازی کردید چه تخصص و مهارت هایی نیاز دارید مثل : آموزش دیدن مهارت فروش، تخصص در حوزه آموزش ، تولید یا بازاریابی محصول خود و

یادتان باشد که حتما تمامی نکات را یادداشت برداری کنید.

 

تعداد رقیب های موجود در حوزه شما: سعی کنید کسب و کاری که انتخاب میکنید از رقیب های زیادی برخوردار باشد چون تعداد مخاطبان بالاست و در نتیجه باعث میشود تا پتاسیل درامد زایی زیادی را داشته باشید، اما یادتان باشد همانطور که مخاطب زیاد است رقابت هم سنیگن میشود و این یعنی باید توانایی و مهارت خود را چند برابر کنید.

 

قابلیت و مدت زمان درامد زایی: حوزه ای که انتخاب میکنید باید به صورتی باشد که وقتی فردی یک بار به سایت شما مراجعه کرد در اینده هم انگیزه مجدد برای دیدن سایت شما را داشته باشد .باید شغل خود را تحلیل کنید و ببینید در چه مدت میتوان از این شغل کسب دارمد داشت برای پیدا کردن این سوال میتوانید رقیب های خود را آنالیز و بررسی کنید تا به جواب برسید.

 

شما میتوانید از طریق : فروش کالا یا خدمات ، آموزش و فروش محتوای آموزشی درامد زایی انجام دهید و باید در این مسیر خلاقیت و استراتژی محتوایی ، انالیز رقیب ها را انجام دهید تا بتوانید خودی نشان دهید و بیزینس خود را معرفی کنید.

از مزیت های کسب درامد مجازی میشود به نیاز نداشتن به پشتوانه مالی اشاره کرد.

الان سایت برای درامد زایی  ساختی و راه اندازی کردی ولی بازدید نداری و کسی نمیبینتت میدونی چرا؟

 

دلایل اصلی دیده نشدن سایت شما چیست؟

 

 بهترین عملکردی که باعث میشه  تا سایت شما را بقیه افراد هم ببینند افزایش رتبه وبگاه شما در گوگل است  و این زمانی اتفاق میوفتد که در 10 نتیجه اول نتایج جستجو گوگل باشید و اما برای اینکه شما بتوانید خودتان را در حوزه و عرصه کاری خود نشان دهید باید مهارت سئو را آموزش دیده باشید تا تمام اهداف و برنامه ریزی هایی که انجام داده اید نتیجه پیدا کند.

 

 

 

سئو چیست و از کجا اومده؟

سئو مسافر و آدم نیست بلکه یه مهارت و شغل می باشد که رقابت در اون زیاده و برای شما همین یک راه باعث می شود تا به بازدید و درامد مورد نظر و فوق العادتان  برسید.

 سئو یا بهینه سازی موتور جستجو روشیه که باعث میشه تا به سایت شما ارزش بده و در نتایج جستجو بهتر دیده بشید و به  بالا رفتن رتبه سایت شما  کمک کنه.

سئو سایت توسط فردی به نام سئو کار انجام میشه که در ادامه این مطلب به صورت کامل و شفاف  برایتان توصیف خواهیم کرد.

 

سئو و انواع آن چیست؟

حالا که سایت خودتو راه اندازی کردی باید با انواع  سئو اشنا باشی تا زمانی که سایتت رو میخوای سئو کنی یا به سئو کار بدی از روند طبیعیه کار اطلاعات مورد نیاز رو داشته بااشی.

سئو داخلی

سئو خارجی

سئو تکنیکال

 

سئو داخلی: در این روش از سئو به رعایت نکات و پارامترها در ارائه محتوا سایت اشاره میشه و این نکات به  طراحی سایت  شما وابسته است، سئو داخلی باعث میشه تا سایت شما به صورت صحیح دیده بشه و توانایی کسب رتبه را داشته باشه.

 

سئو خارجی:  زمانی که شما سئو داخلی را به خوبی رعایت کرده باشید میتوانید به منظور بهتر دیده شدن ارتقا رتبه خود به سمت سئو خارجی بروید باید خیلی حواستان باشد که اشتباهات بدون جبران را انجام ندهید تا توسط گوگل جریمه نشوید و به یاد داشته باشید که این  مرحله از سئو نیاز به صبر و زمان بیشتری دارد.

 

سئو تکنیکال: یکی از  مراحلی که باید حتما انجام داد و از اهمیت بالایی برخورد است  که به بهینه سازی سایت برای ثبت سایت یا ایندکس شدن کمک میکند برای همین به آن تکنیکال یا فنی میگویند.

 

سئو کار چیست یا کیست؟

اگر از یک سئوکار شغل اورا بپرسید قطعا با اندکی صبر مواجه میشوید تا جواب را به شما به صورتی بگوید که قابل فهم و اسان باشد که بعد از فکر کردن احتمالا این جواب را از او میشنوید: در زمینه بهینه سازی سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل کار میکنم ، با این جواب افراد این کار سخت و چالشی را در ذهن خود جالب و اسان تصور میکنند.

اگر همه ما توجه کنیم به این نکته پی میبریم که هرکسی بخواهد به صورت تخصصی و حرفه ای کار خودش را معرفی کند قطعا شخص  به دلیل ناآگاهی  فرد مقابل با سردرگمی مواجه خواهد شد.

پس به صورت خلاصه شغل یک سئو کار این است که روش هایی را برای سایت شما به کار بگیرد تا در بیزینس خود تغییرات و موفقیت های شایانی را مشاهده کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد