عبادی سئو | آموزش سئو || آموزش سئو وب سایت

وبلاگ در زمینه آموزش سئو و ارائه خدمات سئو فعالیت دارد

عبادی سئو | آموزش سئو || آموزش سئو وب سایت

وبلاگ در زمینه آموزش سئو و ارائه خدمات سئو فعالیت دارد

بالا بردن ورودی سایت با محتوا

اگر سایت تازه کاری هستید پس حتما باید این مطلب را تا آخر بخوانید. چرا که از این طریق می‌توانید ۲۰ راه واقعی و کارا برای بالا بردن ترافیک وب ساییتتان پیدا کنید. این روش ها می‌توانند ترافیک وب سایتتان را به میزان ۵ برابر افزایش دهند. اگر هوش مصنوعی موجود در روش های پیشنهادی را حداقل به مدت ۱ ماه و به طور مداوم استفاده کنید ، اطمینان می‌دهم که ترافیک وب سایتتان به میزان ۵ برابر بیشتر خواهد شد.

اینها قوانین تغییر بازی هستند. پس در ابتدای کار خسته و ناامید نشوید که در این کار فقط استقامت است که شما را به جایی می رساند این گزارش را تا آخر بخوانید. این گزارش افزایش ترافیک سایت شما را ۱۰۰٪ تضمین می‌کند.



۱- افزایش ترافیک سایت با سئو داخلی

خیلی خوب میدانم که دانش کافی در مورد سئو داخلی دارید. ولی دوست من! همیشه به خاطر داشته باش که تو یک بلاگر تازه کاری. پس روی کلمات کلیدی طولانی در این زمینه کار کن. کلمات کلیدی مرتبط و کارا استفاده کن. از کلمات کلیدی «اِل اِس آی» ( کلماتی کلیدی که ارتباطی پنهان و تعیین کننده با سئو دارند) استفاده کن.

2- عناوین

عناوین جذاب و توصیفات متفاوت در کارتان داشته باشید. عناوین، سر فصل ها و توصیفاتی استفاده کن که حداکثر قدرت جذب مخاطب را داشته باشند. چرا که عناوین اولین تاثیر سایت را بر روی مخاطب دارند. پس از سرچ اولین چیزی که به چشم مخاطب می‌آید عنوان شماست. همین عناوین هستند که بازدید از پیج شما را بالا می‌برند.

اگر نمیتوانید عناوینتان را جذاب تر کنید یا اینکه عنوانتان را نوشتید و میخواهید دوباره بنویسید که جذاب تر از قبل باشند، به پیج رقبایتان سری بزنید تاببینید آنها از چه فرمت و کلماتی استفاده می‌کنند.

۳- برای یک نفر بنویسید!


هنگام نوشتن بلاگ همیشه برای یک نفر بنویسید. چرا که متن شما هیچوقت توسط گروهی از افراد خوانده نمی‌شود. بنابراین از افعالی استفاده کنید که برای یک نفر استفاده می‌شوند. با این روش مهارتتان در نوشتن محتوا هم افزایش پیدا میکند.

 

۴- اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی

میدانم که در این مورد هم اطلاعات کافی دارید. اما به من بگویید آیا همیشه از روش های یکسانی به این منظور استفاده می‌کنید؟ اگر بله، پس خودتتان به خودتان کمک کرده اید تا ترافیک سایتتان بالا برود. این موضوع هم چنان به شما کمک میکند تا محتوا ها را سریع تر و اتوماتیک وار دسته بندی کنید. در نتیجه محتوا شما به راحتی با سرچ های مختلف بالا می‌آید.

اما اگر در کارتان از یک روش استفاده نمی‌کنید، پس روش کارتان را عوض کنید. چرا که این مورد فاکتوری تعیین کننده در افزایش «دی ای» و « پی ای» وب سایت شماست. استفاده کردن از روش های ثابت موجب شناسایی بیشتر برند شما هم می‌شود.

پس، همین امروز اقدام کنید. اکانت خود را در هر یک از شبکه های مجازی که دوست دارید بسازید. این شبکه ها شامل: « لینکدین»، « کیوآرا»، «ردیت»، «پینترست» و خیلی های دیگر هستند. به گروه های مختلف در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام که دارای حداقل 20 برچسب مشابه هستند بپیوندید.

۵- افزایش ترافیک سایت ملاقات های آف لاین

این یکی از روش های سنتی تجارت است. دوست من! به خاطر داشته باش که قوانین اساسی کار را پشت گوش نیندازی! به جلساتی که در نزدیکی شما تشکیل می‌شوند برو. اینکار در بسیاری زمینه ها به شما کمک میکند. برای مثال به شما کمک میکند ارتباطاتتان را گسترش دهید. و به یاد داشته باشید ! در هر تجارتی پیشرفت ارتباطات تجاری و وب سایت اهمیت بالایی دارد. اینکار هم چنین در زمینه هایی مانند ایجاد بک لینک به شما کمک میکند.

۶- سایت های پرسش و پاسخ ( شدیدا توصیه می‌شود):

سایت های پرسش و پاسخ از بهترین سایت ها هستند. اگر به یکی از این سایت ها بروید و شروع کنید به نوشتن اسپم بلافاصله حسابتان بسته میشود و مجبور میشوید حساب کاربری جدیدی باز کنید. پس به این سایت ها بپیویدند تا محتوای واقعی و مرتبط با نیاز کاربر تولید کنید. اگر اینکار را بکنید و و در بازه های زمانی مشخص محتوای مرتبط با نیاز کاربر تولید کنید به عنوان یکی از سایت های پرسش و پاسخ شناسایی می‌شوید و در نتیجه بازدید از ساییتان بالا می‌رود. البته هرگز کپی پیست نکنید.

۷- بخشی برای مناظره عمومی/ بازدید از سایت

شما باید منظم و یکسان عمل کنید. اگر کارها را به روش یکسانی انجام ندهید، پیشرفت تجارت و وب سایت برایتان بسیار سخت خواهد بود. باید صبور باشید. محتوا های اطلاعاتی را با کاربر در بخش مناظره عمومی‌به اشتراک بگذارید. با این روش اعتماد کاربر به شما و وب سایتتان جلب می‌شود.

۸- اطلاعات رایگان فراهم کنید

محتوا رایگان و داده های اطلاعاتی مفید فراهم کنید. این داده ها ممکن است به شکل ای-بوک، فیلم، پی دی اف و یا پاور پوینت باشند. میدانم ممکن است چنین کاری برای شما زمان بر باشد اما باید در کارتان صبور و فعال باشید.

قرار است در طول هفته های آینده سری جدیدی از آموزش ها در خصوص سئو و مارکتینگ دیجیتال را بگذرانم. بنابراین، میتوانید وارد کانال یوتیوب من شده و از اطلاعات فراهم شده استفاده کنید. اطلاعات ارزشمند در اختیار مخاطبینتان قرار دهید. همه ی ما میدانیم که محتوای متنی خوب نقش اصلی را ایفا می‌کند.

۹- گروه خودتان را بسازید

در فیس بوک، لیندکیت و ردیت برای خودتان گروهی بسازید. محتوا های اطلاعاتی خود را در گروهتان به اشتراک بگذارید و از این روش اعتماد مخاطبتان را جلب کنید. همین عامل موجب افزایش ترافیک  سایت شما می‌شود. اگر مدیر گروه باشید میتوانید پست هایی را کاربران را به سایت جلب میکنند پین کنید. این روش مهم ترین روش از میان 20 روشی است که در این گزارش به آنها اشاره کرده ام.

۱۰- افزایش ترافیک سایت با بالا بردن سرعت وب سایت

سرعت وب سایت شما باید بالاتر از 3 ثانیه باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده اگر سرعت باز شدن گزینه ها پس از کلیک کمی‌بیشتر از 3 ثانیه باشد کاربران دکمه ی برگشت را می‌زنند و هرگز از محتوا شما بازدید نمیکنند. بنابراین وب سایت شما باید سرعت لازم برای کارایی را داشته باشد. گاهی اوقات سرعت وب سایت به علت مشکلات « هاست» کاهش پیدا میکند. پیشنهاد میکنم هاست خود را از « سایت گروند» بخرید. ( خیلی سریع است).

۱۱محتوای خود را بروز رسانی کنید

گاهی اوقات فراموش میکنیم محتوا قدیمی‌ خود را بروز رسانی کنیم. چنین اقدامی‌اجباری است. تصور کنید کار بلاگینگ را در سال 2018 آغاز کرده اید. مسلما تا سال 2020 دانش شما در این زمینه بیشتر شده است. پس محتوا شما هم باید در این زمینه پیشرفت داشته باشد.

امیدوارم اهمیت این مسئله را درک کنید.

۱۲- تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام

اگر از تبلیغات فیس بوکی در وبسایتتان برای افزایش ترافیک سایت و لیست ایمیل استفاده نمی‌کنید که محصولات خود را به دید عموم برسانید ، بزرگترین اشتباه زندگی تان در سال 2020 را انجام داده اید. تبلیغات فیس بوکی این روزها خیلی ارزان هستند. اگر از این تبلیغات استفاده نکنید اشتباه بزرگی مرتکب شده اید.

اگر وب سایت شما مربوط به فروش محصولات پورسانتی است با فروش این محصولات پولی نصیبتان میشود. اما اگر در روزهای ابتدایی کارتان هستید و به اندازه کافی ترافیک ندارید از کمپ فیس بوکی تبلیغات استفاده کنید. همچنین می‌توانید از فیلم های تبلیغاتی یوتیوب استفاده کنید و شانس بازدید از سایتتان را بالا ببرید. اینکار امکان ثبت نام کاربران در سایت شما را بالا می‌برد. این روش بالا ترین کارایی را در میان 20 روش گفته شده در جذب ترافیک دارد.

۱۳- بلاگینگ مهمان 

اصلا بلاگینگ چیست ؟  در وب سایت هایی مانند « سمراش» ، به عنوان مهمان وبلاگ نویسی کنید. اما یادتان باشد در روزهای اول برای اینکار پولی پرداخت نکنید. چرا که در روزهای اول اطمینان ندارید که میتوانید وب سایتتان را با استفاده از این نوع وبلاگ نویسی در رتبه بندی بالا ببرید یا نه. بنابراین، برای چنین کاری هزینه نکنید.

 

هزاران وب سایت « دی اِی» ، «پی اِی» وجود دارند که امکان بک لینک دادن و یا وبلاگ نویسی برای مهمان را فراهم می‌کنند. اگر محتوا مناسبی دارید میتوانید به راحتی از این امکانات برای بالا بردن ترافیک سایت استفاده کنید.

۱۴- تاپیک های جذاب و به روز

بلاگ ساختن در مورد محتوا ارزشمند خیلی خوب است اما به یاد داشته باشید که تاپیک ها و اتفاق های روز دنیا مانند فستیوال ها، خبر های داغ و نمایشگاه ها را هم از دست ندهید. این مورد در بالا بردن ترافیک سایت نقش بسزایی دارد. به یاد داشته باشید برای به دست آوردن اعتماد کاربران باید بر اساس خواسته های آنان قدم بردارید. کاربران شما روسای شما هستند. این مورد هم یکی از کاراترین موارد در لیست ارائه شده در این گزارش است.

۱۵- از گزینه های به اشتراک گذاشتن در فضای مجازی استفاده کنید

در وب سایتان چنین گزینه هایی برای به اشتراک گذاشتن فراهم کنید. این کار به کاربران شما کمک میکند کانتت را به آسانی شیر کنند و در نتیجه امکان پر بازدید شدن محتوا شما بالا می‌رود. ممکن است در روزهای ابتدایی چنین گزینه هایی در بالا بردن ترافیک نقش چندانی نداشته باشد. اما ضرری ندارد چرا که اینکار تنها 2 تا 5 دقیقه از زمان شما را میگیرد. بنابراین از وردپرس استفاده کنید و برنامه ی مربوط به اینکار را نصب کنید.

۱۶- فیلم بسازید

در سامانه های متفاوتی مانند « آی جی تی وی»، یوتیوب، فیس بوک و لینکدین فیلم بسازید. سامانه های زیادی وجود دارند که میتوانید در آنها فیلم هایتان را به اشتراک بگذارید و افزایش ترافیک سایت خود را تجربه کنید. این روش امکان بازدید از سایت را بالا می‌برد. بنابراین مطمئن شوید که چنین شانسی را از دست نمی‌دهید. به نحو احسنت بهره ببرید.

۱۷- دائما پست بگذارید تا افزایش ترافیک سایت داشته باشید

اگر در کار خود دائمی‌باشید فواید زیادی نصیبتان می‌شود. اینکار موفقیت شما را در این زمینه تضمین میکند و البته با پست گذاشتن مداوم در نگاه گوگل بلاگری فعال شناخته می‌شوید. هر چند این فقط یک اصطلاح است و گوگل واقعا چشما ندارد. این بدان معنی است که اگر در گوگل به عنوان بلاگری فعال شناخته شوید امتیاز شما در  رتبه بندی گوگل بالا می‌رود. اگر کاربری سرچی انجام دهد که مرتبط با محتوا شما باشد به عنوان اولین نتایج نشان داده میشوید.

۱۸- نوشتن نام وب سایتتان در انتهای محتوا ها ضروری است

اگر محتوا در در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارید هرگر فراموش نکنید که نام خودتان یا وب سایتتان را در انتهای محتوا ها بیاورید. این مورد برند شما را به مردم معرفی میکند و البته در طولانی مدت فواید زیادی برای کارتان خواهد داشت. سعی کنید روزانه حداقل یک پست در اینستاگرام، فیس بوک ، لیندکین ، پینترست، ردیت، تامبلر و یا کورا داشته باشید.

۱۹- محتوا سوال محور بنویسید

حالا زمان آن فرا رسیده که محتوا شما سوال محور باشد چرا که محتوای شما اینگونه بیشتر در ذهن مخاطب می‌ماند .

۲۰- در کارتان ثابت قدم باشید

و اگر ایده ی جدید در زمینه افزایش ترافیک سایت دارید آن را با ما در نظرات زیر این مطلب به اشتراک بگذارید. همچنین یک مقاله انگلیسی در زمینه بالا بردن ترافیک سایت وجود دارد که با شما به اشتراک می‌گذاریم و حتما مطالعه کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد