عبادی سئو | آموزش سئو || آموزش سئو وب سایت

وبلاگ در زمینه آموزش سئو و ارائه خدمات سئو فعالیت دارد

عبادی سئو | آموزش سئو || آموزش سئو وب سایت

وبلاگ در زمینه آموزش سئو و ارائه خدمات سئو فعالیت دارد

چگونه در سرچ گوگل باشیم؟

 چگونه در سرچ گوگل باشیم؛ معمولا یکی از اولین سوالاتی است که بعد از راه اندازی وب سایتتان، برای شما پیش می آید. فرض کنید که مشکلی برای یکی از وسایل منزل شما به وجود آمده است؛ طبیعتا اولین کاری که می کنید، مراجعه به یک تعمیرکار نیست. در این مواقع، افراد شروع به جستجو در اینترنت می کنند و از نتایجی که گوگل برای آن ها به نمایش در می آورد، برای رفع مشکل خود استفاده می کنند.

اگر دقت کرده باشید، متوجه می شوید که قرار داشتن وب سایت شما در صفحات نتایج جستجوی گوگل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال پاسخ صحیحی برای پرسش چگونه در سرچ گوگل باشیم، هستند.

اما پیشنهاد من به شما این است که اگر کمی آینده نگر باشید، ضرر نخواهید کرد. در همین مثال بالا؛ فردی که می خواهد اطلاعات مفیدی در مورد تعمیر وسیله مورد نظرش به دست بیاورد یا اینکه با یک تعمیرکار باتجربه از طریق اینترنت ارتباط برقرار کند، بیشتر از 3 سایت اول استفاده می کند. طبیعی است که او هیچ توجهی به سایت های صفحه دوم به بعد گوگل نخواهد کرد.

بنابراین حضور وب سایت در صفحه اول گوگل و رنک های برتر اهمیت بسیار ویژه ای دارد؛ در نتیجه بهتر است سوال “چگونه در سرچ گوگل باشیم” را به سوالاتی مثل؛

چگونه در سرچ گوگل اول باشیم

یا

چگونه در جستجوی گوگل اول باشیم

که از نظر سئو سایت اعتبار بالاتری نسبت به سوال اول دارند، تبدیل کنیم. در این مقاله سعی کرده ام معتبرترین و بهترین روش هایی که با استفاده از آن ها می شود سایت را در گوگل به رتبه های برتر رساند را برای شما بیان کنم. پس بدون معطلی به سراغ این ترفندها می رویم.



ثبت آدرس سایت در گوگل

طبیعتا شما وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و بهینه کرده اید و اکنون می خواهید دکمه انتشار را فشار دهید و محتواهای خود را با تمامی کاربران به اشتراک بگذارید؛ درست است؟

خب باید بگویم که به همین سادگی ها هم نیس؛ همانطور که می دانید، موتور جستجوی گوگل، میلیاردها صفحه وب را کراول می کند و بر اساس 200 فاکتور رتبه بندی خود، به هر کدام از آن ها رتبه ای می دهد.


حال نکته اینجا است که چگونه می توان به این پروسه سرعت بخشید؟

برای این مسئله، تنها کاری که لازم است بکنید، ثبت آدرس سایت در گوگل است. با این کار، نه تنها پروسه ایندکس شدن وب سایت خود را بهبود داده اید، بلکه از هر بروز رسانی جدید این موتور جستجو هم مطلع خواهید شد. بهترین روش برای ثبت کردن سایت، استفاده از حساب کاربری گوگل سرچ کنسول است. اگر هنوز حساب کاربری سرچ کنسول وب سایت خود را تشکیل نداده اید، پیشنهاد می کنیم سریعا اقدام به انجام آن کنید.


انتخاب کلمات کلیدی مناسب

همانطور که گفته شد، گوگل از حدود 200 فاکتور برای کراول و ایندکس کردن وب سایت ها استفاده می کند که کلمات کلیدی، یکی از مهم ترین آن هاست. با مشاهده متداول ترین کلمات استفاده شده در محتواها، عناوین و تگ های متا، گوگل می تواند متوجه شود که کسب و کار شما در مورد چه چیزی است و صفحات آن را باید در ارتباط با چه موضوعاتی به کاربران نشان دهد.

در نتیجه و در اخر کلایم باید اضافه شود: باید در هنگام انتخاب کلمات کلیدی خود توجه ویژه ای داشته باشید؛ زیرا عبارت های کلیدی می توانند وب سایت شما را ارتقا داده یا اینکه آن را نابود کنند. هنگام انتخاب عبارات کلیدی باید حجم جستجو شدن، ارتباط و تطابق با نیاز کاربران را در نظر داشته باشد؛ و از همه مهمتر، سعی نکنید عبارت های کلیدی را در محتواهایی به کار ببرید که ارتباطی با هم نداشته باشند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد