عبادی سئو | آموزش سئو || آموزش سئو وب سایت

وبلاگ در زمینه آموزش سئو و ارائه خدمات سئو فعالیت دارد

عبادی سئو | آموزش سئو || آموزش سئو وب سایت

وبلاگ در زمینه آموزش سئو و ارائه خدمات سئو فعالیت دارد

4 راه حل سئو سایت های ضعیف

1- به کار نبردن استراتژی های عجولانه در سئو سایت

برخی از سئوکاران ممکن است هنگامی که با وب سایت های ضعیف مواجهه می شوند که از نظر سئو یا عملکرد مشکلات فراوانی دارند، وسوسه شوند تا در اسرع وقت یک سری اعمال عجولانه انجام دهند. شما باید قبل از هرگونه فعالیتی، اصول اولیه آن را به خوبی انجام دهید.

اولین قدمی که وب سایت های ضعیف شرکت های مختلف نیاز دارند تا برای بهبود وضعیت کلی آن ها انجام داد، این است که به مشتریان و مخاطبین آن ها کمک کنید تا به اهداف خود دست پیدا کنند.

برای بهتر عمل کردن در این وضعیت نیاز دارید تا اول از همه موقعیت کلی را به بهترین شکل تجزیه و تحلیل کنید که شامل جمع آوری داده های تاثیرگذار می باشد. انجام دادن ای عمل باعث می شود تا وضعیت را بهتر درک کرده و بتوانید به شکلی صحیح روند سئو سایت های ضعیف پروژه های خود را پیش ببرید.

برقراری ارتباط با مشتریانتان می تواند تا حد بسیار زیادی به شما کمک کند. شما باید بدانید که آن ها چه هدفی از ساختن این وب سایت داشته اند و می خواهند به چه مرحله ای برسند. همچنین می توانید از آن ها بخواهید به شما توضیح دهند که قبلا از چه استراتژی هایی برای وب سایتشان استفاده کرده اند. این ها به شما کمک می کنند تا موانعی که برای بهبود عملکرد سایت مدنظر وجود دارد را به خوبی مرتفع کنید.

اکنون که به خوبی می توانید فعالیت های بسیار مناسب و صحیحی را برای بهینه سازی این سایت انجام دهید؛ از قبیل سئو محتوا ضعیف، بروز رسانی های فنی و متا و بهینه سازی متا دیتاها. البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که این موارد به برنامه ریزی های کلی شما آسیبی وارد نکنند.

زمانی متوجه اهمیت این امر می شوید که در پروژه های شما سایت های مورد نظر از ابتدا نتوانند به خوبی فعالیت داشته باشند. بنابراین مهم است که در این مرحله یک قدم به عقب برگشته و وضعیت کلی پروژه را بهتر درک کرده و متوجه آن شوید. با توجه به این موارد، شما نیاز به یک برنامه کلی دارید تا روند فعالیت های خود را طبق آن پیش ببرید.

طبیعی است که اگر برنامه کلی وب سایت شما به خوبی نوشته شده باشد، کارکنان شما نیز در طول روند بهبود سایت های ضعیف، بهتر عمل خواهند کرد. کامل کردن این مراحل تضمین می کند که هیچکاری از قلم نخواهد افتاد. موارد زیر مثال هایی در این زمینه هستند:

  • محتوای مسدود شده
  • کراول شدن سایت
  • قابلیت ایندکس شدن
  • برخی از الگوریتم ها


2- متمرکز بر هدف خود باشید

لازم است تا در ابتدا، KPI یا شاخص کلیدی عملکرد، هدف های مختلف خود و چونگی رسیدن به آن ها را مشخص کنید تا به وسیله آن بتوانید پیشرفت خود در روند سئو سایت های ضعیف را به خوبی بررسی کرده و عملکرد بهتری از خود نشان دهید.

بنابراین برای متمرکز بودن بر روی اهداف خود بهتر است به دو مورد زیر بیشتر توجه کنید. کنترل خود بر روی این پروژه های سئو سایت های ضعیف را به شکل بسیار خوبی افزایش دهید. تمرکز بسیار بیشتری بر روی فعالیت‌های داشته باشید که باعث می شود مشتریان شما به اهداف خود نزدیک تر شوند.

3- مدیریت کار را به طور کامل به دست بگیرید

وقتی متقاضیان مختلف به شما مراجعه می کنند تا سئو سایت آن ها را انجام دهید، می‌خواهند به بهترین شکل به آن ها کمک شود. طبیعتا از قبل در ذهن خود فرضیه هایی را مبنی بر اینکه بهینه سازی وب سایت خود را به دست یک متخصص می سپارند، داشته‌ اند. بنابراین هنگامی که می خواهید پروژه آن ها را انجام دهید، بهتر است به طور کامل مدیریت و رهبری کار را به دست بگیرید چراکه با این کار آن ها بیشتر به شما اعتماد کرده و نتیجه این فعالیت ها را موفقیت آمیزتر می دانند.

طبیعی است که مدیریت این پروژه ها با توجه به وضعیت وب سایت مشتریان شما تفاوت پیدا خواهد کرد. به این صورت که هر چه این سایت ها ضعیف تر باشند، مدیریت شما بر روی آن ها نیز سخت تر خواهد بود. همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، معمولاً وب سایت های بسیار بد مربوط به کسب و کارهای خاصی هستند. بنابراین این بسیار مهم است که شما مدیریت خود را به بهترین شکل انجام دهید.


نکاتی که در مدیریت خود به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد:

  • نقش ها و مسئولیت های مختلف فعالیت خود را در برنامه کلی بهینه سازی سایت به طور کامل مشخص کنید.
  • داده ها و اطلاعات مورد نیاز خود را از متقاضی خود دریافت کنید.
  • به شکل عاقلانه به موضوع نگاه کرده و سرعت را یکی از اصلی ترین معیارهای خود قرار دهید و در صورت لزوم تغییراتی در برنامه خود ایجاد کنید.
  • اهداف کسب و کار مورد نظر را به آرامی و به صورت مرحله ای در بهینه سازی سایت وارد کنید.
  • اقدامات خود را دسته بندی کرده و تاثیر هر کدام از آن ها را در بهبود وضعیت کلی سایت مشخص کنید.
  • جمع بندی های لازم به انجام انجام بدهید؛ چراکه با جمع بندی کردن های لازم متوجه خواهید شد عملکرد شما تداخلی با اهداف اصلی مشتری هایتان نداشته باشد.

4- همه چیز را در بهینه سازی خود اولویت بندی کنید

سایت های ضعیف می توانند دوره بسیار بدی برای کسب و کار اینترنتی باشند. همچنین می توانند به منابع، بودجه و پیشرفت های کسب و کار شدیدا آسیب وارد کنند. به عنوان یک کار و یا بازاریاب دیجیتال حرفه ای باید از تجربه های خود به خوبی در این زمینه استفاده کنید.

Google Docs روش خارق العاده برای ایجاد تیم های مختلف برای دسترسی به اطلاعات است. این امر همه را قادر می سازد تا اولویت ها را مشاهده کرده و موارد مختلف را برای تنظیم آن رعایت کنند.

همچنین این کار باعث می شود تا موانع ارتباطی که سرعت پروژه ها را به شدت کاهش می دهند متوقف شوند. با این حال، ابزارهای بسیار زیاد رایگانی وجود دارد که مدیریت سئو سایت های ضعیف را بسیار آسان تر می کند. اگر شما برنامه ریزی خاصی برای بهبود سایت های ضعیف دارید، می توانید با استفاده از این ابزارها تشخیص دهید که تا چه میزان استراتژی‌ های شما در بهینه سازی این سایت ها موثر بوده است.

همچنین علاوه بر موارد ذکر شده در بالا بهتر است که زمان تعیین شده برای انجام تمامی فعالیت های خود را به طور دقیق مشخص کنید. این امر در روند موفقیت شما و بهبود کسب و کار مشتری و متقاضیانتان کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

در آخر بهتر است این نکته را فراموش نکنید و حتما به ان توجه کنید که قطعا هر وب سایتی شرایط خاص خود را دارد و ممکن است مواردی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم برای برخی از پروژه ها تفاوت هایی داشته باشد اما این را بدانید که کلیت کار خارج از مطالبی که ارائه شد، نخواهد بود؛ بنابراین بهتر است که آن ها را به خوبی مطالعه کرده و در روند بهبود سایت های ضعیف، عملی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد